23 Mart 2016 Çarşamba

Virgina Boacker - Cadı Avcısı







Yazar: Virgina Boecker
Kitabın Adı: Cadı Avcısı
Yayınevi: Yabancı
Sayfa Sayısı: 400
Okunma Tarihi: 12.033.2016 – 23.03.2016


‘’ En büyük düşmanınız dövüştüğünüz şey değil, korktuğunuz şeydir.’’

Kitaptaki ana karakterimiz Elizabeth. Kitabın adında da anlaşılacağı gibi, kendisi bir ‘Cadı Avcısı’. Hem de en iyilerinden. Ailesini büyü yüzünden yayılan Veba’dan kaybetmiş. Tek başına kaldığı dönemde, karşısına ona Cadı Avcısı olma yolunda öncü olan Caleb’le tanışıyor ve kendini bambaşka bir hayatta buluyor. Büyücülerle , hortlaklarla, iblislerle dolu bir hayat.

Elizabeth başına gelen talihsiz ( ya da aslında hiçte talihsiz olmayan ) bir durumdan sonra hep karşı cephelerde yer aldığı Cadılarla, yanyana buluyor kendini. Olaylar zaten tam da bu noktadan sonra kızışıyor. Büyü yüzünden acı çekenler ve büyü sayesinde güzelleşen durumlar. Asıl konu da bu aslında… elindeki gücü nasıl kullandığın. İyi yönde mi, kötü yönde mi…

Böyle kurguları seviyorum, samimi anlatımları da öyle. Aslında çok gizemli ve finalini tahmin edemeyeceğiniz bir kitap değil. Ama okurken elinizden bırakmak istemeyeceğinize eminim. Zaten kitap tasarımıyla da insanı kendine çekiyor. Kapak her şey değil ama çok şey tezimi savunmaya devam ediyorum. Ayrıca John karakterine de çok ısınacaksınız J onunla ilgili daha uzun bir paragraf okumak isterdim. Kitabın devamı da gelecek gibi ve John ile ilgili daha çok şey okuyacağımıza inanıyorum.

Sözün kısası, sıcak, tatlı, samimi ve heyecan dolu bir kitap okumak isterseniz tavsiye ederim. Güzel vakit geçireceğinize inanıyorum. Film olmasını da çok istiyorum. Umarım en kısa zamanda bununla ilgili bir haber duyarım.

"Bir şeyin beni ele geçirip içime yerleşmesi, bana mutlak bir kesinlikle kim olduğumu ve kaderimde ne yapmam gerektiğinin yazılı olduğunu söylemesi fikriyle büyülendim ve bir süre sessiz kaldım."






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder